3 Eylül 2015 Perşembe

Google Earth Arama Sorunu ve Çözümü (Ubuntu 12.x için)

Linux işletim sistemi kurulu bilgisayarınıza Google Earth harita programını kurup rahatlıkla kullanabilirsiniz. Herşeyiyle Windows işletim sistemli bilgisayarlarda olduğu gibi çalışabilmektedir. Yerel dilden kaynaklı ufak bir hata dışında rahatlıkla kullanabilirsiniz, daha doğrusu.

Bu hata ise arama çubuğunda yaptığınız şehir aramalarında şehrin yerini bulmak yerine sizi her zaman sabit bir lokasyona götürmesidir. Eğer siz de Linux işletim sisteminde Google Earth kullanıyorsanız ve böyle bir hatadan rahatsızlık duyuyorsanız bunun bir çözümünün olduğunu berlitmek isterim.

4 yorum:

  1. Teşekürler:)

    YanıtlaSil
  2. Sğolun fakat APLLE kullanıyorum fakat hala bozuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil :) Mac'ler farklı bir işletim sistemi olduğu için henüz oradaki hatayı inceleme fırsatım olmadı.

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederiz.